måndag 20 juni 2011

Gym a casa



Tänkte att jag skulle skaffa ett nytt träningskort. 100 faktorer att ta hänsyn till. Lokation, vad har de för utrustning? Vad har de för pass? Vad kostar det? Hur ofta kommer jag nyttja det? Allt det gjorde mig rådvill och bestämde mig för Gym a casa.



Jag har redan en pilatesboll, jag har träningsmatta, jag har en kettlebell, jag ser till att investera i ett par gummiband, jag fixar någon ytterligare kettlebell. Jag har också två ben som jag hoppas kunna springa många mil på inom snar framtid och jag har en cykel som jag lätt kan cykla minst 1,5 mil om dagen på. Denna sommar tänker jag visa att man inte behöver gym för att komma i form, men man behöver vilja och förmågan att skapa förutsättningar för träning. Det får bli en DIY sommar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar