tisdag 28 juni 2011

Önskar bli löparturist igen



Idag körde jag mitt vanliga pass av rehabstyrka, 60 minuter. Inget nytt under solen där alltså.


Men, till helgen ska jag prova att springa igen för första gången på x antal veckor. Jag hoppas och ber att min höft klarar det. Det är ju sommar. Sommar= springa på massor av nya ställen. Jag ser redan nu fram emot en löptur på norra Gotland, en i Berlin och ett par stycken runt om i Sverige. Vissa resor jag gjort har etsat sig fast lite extra genom de löpturer jag tagit på resmålet. Det ger så mycket mer. Man får se små gränder, öde stränder, tomma skogar, tätbevuxna slottsträdgårdar, björntät skog, fantastiska floder och pulserande storstäder.

2 kommentarer:

  1. Håller med så mycket om att besök till nya resmål och till forna minnens städer blir så mycket bättre när de angörs i löpartempo!

    Li

    SvaraRadera
  2. Li:Kanske kan man komma till örebro och ta sig en runda också?

    SvaraRadera