fredag 24 juni 2011

På en löparbana nära mig


Jag fick till ett bra midsommarpass utomhus. Vi bor i ett helt nybyggt område och för bara någon vecka sedan öppnade den första parken här. Det roliga med den är att den har två löparbanor på 60 meter samt en bana där man kan hoppa längdhopp också. I mellan dessa två finns det en del konstgräs som jag upptäckte är helt perfekt att göra övningarna på. Om så önskas finns ju också massa vanligt gräs i resten av parken.

Det satt några lite längre bort som grillade och som tittade storögt när jag dök upp med min balansboll och satte i gång det hela. Skippade därför övningen "musslan" som ser rätt festlig ut. Lite för mycket publik för att jag skulle känna mig bekväm med det. I övrigt så gick det superbra, så bra att jag till och med härdade ut de 5x45 sek som plankan är, utan större problem. Träning klar. Nu mat. Och en hemgjord fabulös vit choklad- och citronfromage.

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Åh, det låter ju toppen att träna där!

    Snygg bakgrund förresten - jag hade en exakt likadan på min blogg men bytte för den var i orange och det blev för psykadeliskt :)

    SvaraRadera
  3. Elbe: Du får komma hit på boot camp och testa parken.

    Haha, kul med bakgrunden. Om jag bara hade fått gissa en person som också hade kunnat ta en liknande så hade jag nog gissat dig.

    SvaraRadera