måndag 22 augusti 2011

De 22 dagarna

Under de 22 dagarna som jag hoppades kunna träna hann jag med följande:
  • Löpning 6 gånger, varav 1 gång intervall och en gång terräng
  • Hinderbana 4 gånger
  • Tabata 4 gånger
  • Vilodag 3 gånger
  • Cykel 3 gånger
  • Allmän styrka i gym 2 gånger
  • Crosstrainer 2 gånger
  • Crossfit (som gruppträning) 2 gånger
  • Rehabträning 2 gånger
  • Rodd 1 gång
  • Hemmaträning 1 gång
  • Bara kettlebell 1 gång
  • Shape 1 gång
Åtta av dagarna gick jag på gym, tolv dagar tränade jag utanför gymmet och tre dagar vilade jag. Jag har under 22 dagarna helt klart fått bättre styrka i armar, axlar, bål och rygg, tappat i vikt, förbättrat tiden på hinderbanan avsevärt (även om ett ökat mod nog också gjort sitt där), och sprungit mitt längsta löppass (11 km)sedan i mars. Till detta kan också läggas gott om tid, ingen särskild diet och en frisk kropp. Cykel, påse med nya träningssaker och glimt av löpartights på mitt ben.

1 kommentar: