måndag 15 augusti 2011

Galet neutralt löpsteg

Någon gång för hundra år sedan när jag skaffade mina första löpsteg så fick jag veta av killen på Löplabbet att jag hade ett sjukt neutralt löpsteg (något jag betvivlar idag). Vilket ess i rockärmen det har varit, en del kanske har starka snygga armar, 2.0 på högskoleprovet, aldrig haft hål i tänderna etc. Men jag, jag har ett sjukt neutralt löpsteg. Steget alla vill ha.

Men uppenbarligen har det ju inte riktigt varit så, därav mitt höftproblem. Nu är det snart två månader sen jag var och fick rehabprogram, ömma punkter borttryckta och fick hoppa på ett ben inför läkaren. Det är nu jag ska visa vad jag går för, eller ja, på fredag kl 15:30 kommer domen. Ni kan väl hålla ett par tummar åt mig?


2 kommentarer:

  1. Alltså egentligen borde du kunnat ha ett galet neutralt löpsteg även om du snedbelastade. Alltså, det bästa av två världar!
    Lycka till

    SvaraRadera
  2. Krixxxen: jag ska göra ALLT för att behålla det neutrala löpsteget. Inget kan stoppa mig ;)

    SvaraRadera