fredag 5 augusti 2011

Mörbultad kropp

Kan man få reumatism av hinderbana? Nä, jag tänkte nästan det. Men i morse när jag vaknade hade jag (och fortfarande har) träningsvärk som heter duga. Inte av den vanliga hederliga sorten, utan den ohederliga som sätter sig i varenda muskel man inte ens trodde man hade. Nu ser jag fram emot en liv som muskelpaket om jag fortsätter hänga på hinderbanan. Mitt liv som blå utan sol fortsätter också. Blåmärkena smickrar mina handleder, överarmar, lår och mage.

Öm i kroppen men har fått massor utav träningsinspiration. Jag gissar dock att dag 6/22 kommer bjuda på lugnare träning hemma i Värmland framåt kvällskvisten.

2 kommentarer:

  1. Haha, nä men om man redan har reumatism och ger sig på en hinderbana så slår man ihjäl sig. Som sagt ;-)

    SvaraRadera
  2. Beatatjata: Ja hinderbana och reumatism är kanske inte den ultimata kombinationen. Men du skulle helt klart klara de gamla hindren. Det var väldigt kul att träna genom att bara ha kul, då kom träning på köpet liksom.

    SvaraRadera