torsdag 25 augusti 2011

Träningens antites, prickig sidenblus och kavaj.

Idag är en dag som är till bredden fylld med möten. Viktiga möten och något är lite extra spännande. Det finns ingen tid för lunchträning. Sen är man ju inte alltid heller sitt mest representabla när man kommer högröd i ansiktet direkt från gymmet till ett möte.



Sval som en bris



Så, inga träningskläder i sikte, (och i ärlighetens namn lite skönt att inte behöva fundera på det idag, det blir ju lite logistik med att alltid har rätt skor och rätt träningskläder med sig, för att inte tala om hur tvättmaskinen där hemma går varm) men väl prickig sidenblus, kavaj och nyputsade skor.


Om jag är min vana trogen kommer jag nog ändå längta lite efter träning framåt kvällen. Kroppen har vant sig vid att bli trött. Man vill ju inte bara bli kontorstrött i huvudet.


4 kommentarer:

  1. du är så fin även som kontorist.

    li

    SvaraRadera
  2. Lycka till! Jättesöt blus! Jag sitter högröd och ska försöka vara representabel, funkar sådär :-)

    SvaraRadera
  3. och lyckan var med dig på det mest spännande mötet, hoppas jag

    li

    SvaraRadera
  4. Li & Beata: Tackar! Ja man glömmer nästan bort den där svala känslan ibland när man tränar mycket OCH har barn som kladdar mest överallt.

    SvaraRadera