fredag 23 september 2011

I bollhavet

Packade min träningsväska i går och kilade ner till gymmet strax innan lunch. Väl där möttes jag av brandlukt och en lapp som sa att det hade brunnit där inne under helgen. Snopet värre nu när jag äntligen samlat kraft för att komma iväg.

Gick tillbaka till kontoret snörade på mig löparskorna och tog en superwalk bort till Ikea, gick mitt snabbaste där inne, och tillbaka till jobbet. Voilá! En timmes promenad med stopp för att betala en lampa. Men det kan väl knappast räknas som träning. Jag borde kanske kastat mig i bollhavet och röjt runt en stund. Fått till lite Aqua Crossfit. Hav som hav.

2 kommentarer:

  1. KUL att läsa ikapp efter ett par veckors frånvaro! Nu vill jag ha en tabata-introduktion online från dig, med egentillverkat (måndags?)pass, tack så hemskans mycket. :-)

    SvaraRadera
  2. Åh det kommer ny måndagstabata! Skulle verkligen behöva en sådan omgång själv.

    SvaraRadera