måndag 19 september 2011

Om jag var din matbloggerska


... så skulle jag skriva om allt jag ätit under en dag. Men jag nöjer mig med att säga att frukosten blev nostalgisk och bra, massor av vatten har druckits, jag misslyckades med 500 g frukt och grönt.

För att boosta upp lite extra har jag rotat fram min kära burk som enkom är till för groddning (inköpt i Berlin, tyskarna är som galna i hälsokost och ekostores). I den befinner sig just nu ett gäng med mungbönor som väntar på att få slukas som groddar om ett par dagar. Jag är ledsen men det blir noll träningsprat. Jag förtränger mitt icketränande och snoriga näsa med att matblogga. Om ett par dagar är den vanliga Malin tillbaka. Håll ut.

2 kommentarer:

  1. Jag dras oxå med en hemskt tråkig förkylning men imorgon så hoppas jag kunna genomföra ett lättare pass på lunchen. Hoppas hoppas att snörvlet snart är över. Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Ann-Louise: tack för krya på:et. Det behövdes verkligen efter en sådan här segdragen förkylning.

    SvaraRadera