måndag 3 oktober 2011

Ett par varv tabata

Jag har tränat! Att det ska vara så svårt att komma in i det igen. Man vet att när man väl fått upp rutinen så är det helt otänkbart att inte träna. Men som tur var kom min vän H förbi i går och passade lilla Madame en stund. Vi hann då prata lite om träning och jag insåg att det var precis där och då som jag behövde ta atg i det igen. Kastade mig till gymet värmde upp 10 minuter på löpband och körde 4 tabataintervaller med kettlebell. Summa 30 minuter tung träning.

Det kluriga är ju att få ihop det här nu när jag inte kan cykla till jobb pga. av uppgrävd cykelväg och ej heller träna i anslutning till jobb pga av brand på gym. Än värre, min höft gör ont igen. Någonstans inser jag att jag inte kan satsa på löpningen som det är nu. Stor sorg i hjärtat. Måste också hitta det där andra som jag kan fastna för. Vet inte riktig hur jag ska gå vidare med det här. Får återkomma till det helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar