onsdag 12 oktober 2011

Oh darling, let´s be adventurers

Idag är det ingen träningsdag. Är ensam hemma med liten madame och använder kvällen till att fixa en massa småsaker.  Okynnes surfar också runt på allt som rör crossfit. Det är något med det, och har varit sedan mitt första pass för snart tre år sedan, som gör att jag bara vill ha mer. Utmaningen och styrkan. Så nu när jag inte springer så mycket får jag sikta på att bli stark i stället. Jag får helt enkelt sätta små mål i stort och smått. Ett av de första blir att göra en inverterad burpees. Alltså jag ska upp i handstående (och på sikt kunna göra en armhävning där) Hur lång tid tror ni det kan ta innan man är där?

1 kommentar:

  1. Bestäm dig bara! "Om åtta veckor ska jag vara där". Eller om två år. Vilket kanske är mer realistiskt om det gäller mig :-). Jag ser i och för sig bruten nacke framför mig. Måste nog jobba med min fatalistiska sida...

    SvaraRadera