söndag 20 november 2011

Startar om


Det stod familjebesök på helgens schema. Något som också innebar en bra omstart för min trötta kropp. Idag blev jag bjuden på ansiktsbehandling på Sturebadet med tillhörande SPA-dag. Somnade nästan till i aromarummet, för att inte tala om tiden under det fluffiga täcket när jag fick min ansiktsbehandling. Lägg sedan till ett glas mousserande, lite bastu och en halv dag hade gått i sakta mak, endast iklädd badkläder och badrock. Toppade upp dagen med afternoon tea på Svenskt Tenns nya tesalong, och har nu precis rundat av dagen med baconlindad rådjursfilé ackompanjerad av pumpa, trattkantarell, palsternackspuré och rödvinssky.

Nu känner jag mig redo för en ny vecka. Håller tummarna för att min kropp också är det. Det vore fint om vi blev kompisar igen. Man vill ju träna. Så är det.

1 kommentar: