fredag 23 december 2011

Paketöppning!!!


Hej min hemlige bokvän!
Nu har jag hämtat paketet och liksom rivit upp det i nyfikenhet på väg till jobbet. Tusen tack för Haruki Murakamis Norwegian wood, äntligen är den i min ägo igen. Kristian lunds Yarden, en berättelse, har jag varit nyfiken på men aldrig kommit mig för att införskaffa. Ska påbörja den redan i kväll när vi i sakta mak åker till Värmland. Sen är jag också väldigt nyfiken på Det är så logiskt alla fattar utom du (Lisa Bjärbo). Jag gillar ju ungdomsromaner för vuxna. Sedan gillar jag ju Säkert som verkar ha inspirerat till denna boktitel. Jag tackar också för julskummet, otroligt spännande att prova nytt märke! Chokladen med lakrits får jag nog gömma för mig själv, kanske slinker det ner en bit redan till förmiddagskaffet, mmm. Tills sista Love actually, det var ängesedan jag såg den, det blir bra underhållning i mellandagarna. 

Jag gissar att min bokvän bor i Malmö, så nu måste jag finlirssnokarunt (årets nyord?) på de deltagande bloggarna för att hitta denna person. Men jag gissar att du också läser detta så; Tusen tack! Hoppas du får en fin jul.

1 kommentar:

  1. Hej Malin! Jag är nyfiken på dina nyårslöften, ska bli spännande att höra när du avslöjar dem. Själv är mitt nyårslöfte att fortsätta träna som jag gjort de sista 6 veckorna och att öka intensiteten/styrkan stegvis. Och att äta nyttigare mat för att må bättre och känna mig fräschare. Så nu vill jag ha inspiration av din och andras träningsbloggar. :)

    SvaraRadera