onsdag 4 januari 2012

Jag andades träning...

... och vips blev jag snuvig. Jag tänkte att igår hade varit en bra dag att dra i gång det där styrkeprojektet som ligger och lurar i mina tankar. Snuva och lite halsont påminde om att det inte riktigt var dags än. Men nu, på bara en dag så försvann det. Jag får helt enkelt svida om till löparkläder i kväll, sno herr Larsson reflexväst och ta en tur. Jag har inte glömt mitt löfte om att skriva om mina mål under 2012, det kommer. Jag ska bara leta upp lite tid för att få dem bättre på pränt. Hold on! Under tiden lovar jag att jag ska göra ännu mer saker som gör mig glad.


Nu om böcker. Har påbörjat Yarden som jag fick i mitt bokpaket (borde också kunna avsluta den snabbt då den inte är allt för lång). Det är en bok helt i min smak, och helt plötsligt har jag noterat att många tycker det var en av de bästa läsningarna förra året. alltså det här med bokpaket, give me more. Det var verkligen en poistiv upplevelse.

1 kommentar:

  1. Jomenvisst är jag från Ö-vik! Och jag ser verkligen fram emot att läsa om dina mål, jag funderar själv men har så fruktansvärt svårt att konkretisera träningsmål. Jag tycker ju att det är kul att träna, men mål, liksom?

    SvaraRadera