fredag 20 januari 2012

Vad är på gång?

Jag och Elbe skulle ses häromdagen för att kolla upp lediga tider i närbelägna gymnastiksalar. Vi ska ju fixa vår egen box. Men tyvärr blev Elbe sjuk så vi får skjuta lite på det. Men jag är så peppad. Den här boxidén känns som det roligaste i träningsväg sedan alla sejourer på Karlbergs hinderbana.

Snart är ju januari över och då lovar jag att jag ska dela med mig av mitt tänkt upplägg och mina mål. Den här månaden känns som att jag mest provat mig runt. Med nytt jobb så kommer nya rutiner. Var ligger närmsta gym för lunchträning? Hinner man träna på morgonen? Vad behöver jag stärka upp under 2012? (allt!). Nej men nu har en plan börjat forma sig i min huvud. Jag tror det blir bra. Ska bli kul att sätta upp nya mål inom för mig nya områden. Jag hoppas vi fortsätter vara träningskompisar även under detta år. De är ju så spännande att höra, läsa och se vad ni gör i träningsväg.

1 kommentar:

  1. vad spännande! Tråkigt nog så finns det inga lediga gypasalar här där jag bor. Däremot finns det ett skrikande behov och efterfrågan efter dem. Tråkigt. Är sugen själv på att köra mer crossfit, inte bara bodyweight och kb baserade, utan testa rep, ringar mm.

    SvaraRadera