måndag 13 februari 2012

Så mycket mera

Hello! Tiden susar fram. jag bakar, lever,äter och tränar minimalt. Kanske har det också att göra med att jag jobbar maximalt. I mars får lilla madame äntligen dagis i området. Fy tusan vad vi ska klappa oss på axlarna i ren nöjdhet när detta hundår av dagispendlande är över. Jag gissar att det då kommer kännas 1000 gånger lättare att få till träningen då. För ärligt talat, 1 timme och 50 minuters pendlade varje dag är ingen vidare motivationsfaktor när jag vet att det skulle kunna ta mindre än en tredjedel av den tiden.

Roliga grejer: Jag och Elbe testar snart om en gympasal nära oss kan bli en bra box. Jag bakar bröd på söndagskvällar så hela familjen är försedd med detta under veckorna. Nu senast på dinkelmjöl, kesella, chiafrön och solrosfrön. Mmmm. Jag har bara druckit 2 koppar kaffe på 16 dagar vilket gör att jag känner mig som en ny människa.  Jag längtar till sommaren







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar